هدایای تبلیغاتی پارسیس گیفت

جاسپر میکس، صاحب چاپخانه ای در کوشاکتن اوهایو، توسط بسیاری به عنوان بنیانگذار این صنعت معرفی شده است. به هر حيث سالیان متمادی است که صنعت هدایای تبلیغاتی در جهان به شکلی فعال وجود داشته و مورد استفاده افراد و سازمانهای مختلف قرار می گیرد. زرین گیقت با بیش ده سال سابقه و جلب اطمینان مشتریان خود توانسته جایگاه خوبی را در حیطه هدایای تبلیغاتی به ویژه گلدان های تبلیغاتی بدست آورد. راهکار جلب اعتماد ارگان های معتبر، ارائه پروموشن گیفت به آنهاست. این گیفت ها انواع مختلفی دارند؛ از هدایای کاربردی گرفته تا خدماتی که هر کسب و کاری ارائه می دهد. شما در ماهور گیفت می تواند طراحی شخصی خود را داشته باشید و بتوانید به بهترین نحو مخاطبانتان را تحت تاثیر خود قرار دهید. انتخاب صحیح نوع هدیه تبلیغاتی، بکارگیری خلاقیت در طراحی آن و مرتبط بودن آن با محصول یا خدمات مورد نظر از اهمیت بالایی برخوردار است.

مصرف کننده و یا مشتری به صورت کلی تر، ترجیح میدهد خریدهای آیندهی خود را نیز از همان مارکی که اکنون استفاده می کند انجام دهد، و استفاده از برند فعلی با دوام و ادامه دار خواهد بود. امروزه شاید بتوان گفت که هدایای تبلیغاتی یکی از عوامل اثرگذار در مسیر جذب مشتری محسوب می گردد که اثر زیادی در به خاطر سپردن محصول یا خدمات دارد. در واقع تبلیغات ابزاری است برای ایجاد تصویری مطلوب از برند، کالا و یا خدمات در اذهان مخاطب هدف. در دنیای امروزه بازاریابی یک نیاز مهم برای کسبوکارهای نوپا است. منظور از سرنخهایی برای بازاریابی در حقیقت مخاطبانی هستند که پتانسیل تبدیل شدن به مشتری را دارا بوده و در واقع بالقوه هستند. هرچه هدیه تبلیغاتی منحصر به فردتر و کاربردی باشد، بیشتر در ذهن مشتری نقش بسته و از آن بهره خواهد برد، بنابراین هر زمان که مخاطب یا مشتری به هدیه تبلیغاتی شما می نگرد بی شک خاطره خوبی در ذهن او تداعی می گردد.

اگر شما این تبلیغات و هدیه دادنها انجام ندهید با هر مناسبت گروهی دیگری این تبلیغات را انجام میدهند و مشتری به مرور به آنها وابسته میشود و خریدش را از آنها انجام میدهد. در زبان انگلیسی تبلیغات را Advertising و به فرانسوی Publicite می خوانند تمامی مکاتب، تبلیغات را در هر حوزه ای، کاربردی قلمداد می نمایند؛ زیرا در ترویج مسائل دینی و اعتقادی تا فروش محصول یا خدمت از تکنیک و ابزارهای تبلیغاتی بهره گرفته می شود. بنابراین زمانیکه کالا یا برند شما در مرحله بلوغ است انجام تبلیغاتی با هدف آگاهی دادن، عامل شکست برنامه تبلیغاتی شما می شود. در هنگام توزیع این هدایا به جامعه هدف خود توجه کنید؛ اگر محصول شما آرایشی بهداشتی مخصوص بانوان است باید این هدایای تبلیغاتی را به دست بانوان برسانید تا بتوانند محصول شما را تست کرده و در صورت نیاز دوباره خریداری کنند. هدایای تبلیغاتی بسیار متنوع هستند از هدایای تبلیغاتی خام رایج مثل خودکار، تقویم رومیزی، اقلام ست اداری و غیره تا محصولات اشانتیون را میتوان نام برد. ست مدیریتی شامل خودکار، ساعت، کیف پول یا ابزارهای چندکاره میشود. ست های رومیزی کارمندی را میتوان از بین پک های آماده متشکل از چوب و فلز که از 5 تیکه تا 13 تکه میباشد و دارای رنگ بندی هستند انتخاب کرد.ست رومیزی ارزان قیمت را میتوان ازست های اداری رومیزی چوب و فلز 5 تکه یا 6 تکه یا ست تک پلاستیکی که دارای دفتر تلفن نیز می باشد انتخاب کرد.

ایده خلاقانه هدایای تبلیغاتی ایده جدیدی نیست و طی سال های مختلف از ابداع این روش تبلیغاتی، استراتژی های مختلفی برای پیاده سازی این روش استفاده شده اند، به طوری که در دنیای امروز با انواع مدل ها و استراتژی ها در این زمینه مواجه هستیم که هر یک به نوعی می تواند در معرفی و تبلیغ کسب و کارها و افزایش فروش آن ها موثر واقع شود، به همین منظور توصیه می شود پیش از پیاده سازی این استراتژی تبلیغاتی با مشاورین بازرگانی و آژانس های تبلیغاتی مشورت نمایید تا با انتخاب بهترین استراتژی بالاترین بازدهی را در تبلیغات کسب و کار خود داشته باشید. در جهان رقابتی کنونی بالا بردن فروش کار بسیار دشواری است، به همین سبب، مارک های مختلف از انواع مختلف روش ها بدین منظور بهره می برند. ارسال هدایای تبلیغاتی از نتیجهبخشترین و موثر ترین روش ها به منظور بالا بردن فروش است. پر رنگ ترین تاریخچه بهره گیری از هدایای تبلیغاتی در ایران به اواخر حکومت قاجار و اوایل حکومت پهلوی باز می گردد که سالنامه و دفترچه های تبلیغاتی و کاربردی را منتشر و به مخاطبین خود اهدا می نمودند. مجموعهی حس هفتم یکی از شرکتهایی است که متنوعترین، به روز ترین و با کیفیت ترین محصولات را در زمینهی هدایای تبلیغاتی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید