نقش هدایای تبلیغاتی در کسبوکار – Dreamland

مزیت دیگرش مورد توجه واقع شدن لوگوی یک شرکت یا برند توسط مشتری ها و افرادی است که با آن مواجه می شوند و آن لوگو را روی تقویم می بینند و نا خودآگاه در ذهن شان ثبت می شود. با طراحی یک لوگوی زیبا و طلایی بر روی فولدر تبلیغاتی تیره، علاوه بر افزایش جذابیت هدایای تبلیغاتی ارائهشده، برند شرکتتان نیز به خوبی بر روی کیف قابل مشاهده برای همگان خواهد بود. مناسبت ها می تواند یکی دیگر از دلایلی باشد که میتوانید ارزش خود در میان طرفداران خود بیشتر و بهتر نمایان کنید آن هم تهیه کادوهای خلاقانه در روزهای مناسبتی مثل روز تولد و یا هدایای تبلیغاتی برای عید نوروز است که میتواند تاثیر بسزایی بر روی احساسات یک فرد داشته باشد. اینها، همان هدایای تبلیغاتی هستند، که همیشه محرکی برای خرید محصول از یک برند خاص بوده و هستند. قراردادن هدایای تبلیغاتی درون بستهبندی محصول یک استراتژی فوقالعاده برای افزایش فروش و به دست آوردن وفاداری مشتری است. هدایای تبلیغاتی باکیفیت و مفید یک راه عالی برای افزایش شانس فروش میباشد، زیرا شما نام تجاری خود را در مقابل دید مراجعهکنندگان قرار میدهید. هدایای تبلیغاتی در عین حال که روشی بسیار مؤثر در جذب مخاطب هستند، هزینهی اندکی دارند و مدیریت فرایند پیشبرد اقدامات بازاریابی لازم برای آنها بسیار ساده و قابلپیشبینی است.

به کمک هدایای تبلیغاتی میتوانید با مخاطبان و مشتریان بالقوه ارتباط برقرار کنید و برای ادامهی ارتباط و تعامل روی آنها حساب کنید. یعنی به کمک هدایای تبلیغاتی، بازاریابان اقدامی مهم را بهثمر میرسانند: باز کردن پای مشتری تا آخرین مقصد فروش. اگر همه چیز خوب پیش برود و شما بتوانید انتظارات مشتری را برآورده کنید، از شما رضایت خواهد داشت؛ در اینصورت احتمالا باز هم از شما خرید میکند. همه دربارهی آنها صحبت خواهند کرد و بر سر زبانها خواهند افتاد. مخاطب از آن بههیجان میآید و بر سر زبانها میافتید. در انتخاب و طراحی هدایای تبلیغاتی، خودتان را جای مخاطب بگذارید. اگر بدانید هدایای تبلیغاتی چیست و چه کمکی به شما میکند، به یاری آن شبکههای ارتباطی خود را با مخاطب گسترده خواهید کرد و میتوانید از طریق شبکههای اجتماعی این تداوم رابطه را تضمین کنید. برای خرید هدایای تبلیغاتی مناسب و مفید باید به برخی موارد توجه کافی داشته باشید. اگر بتوانیم در انتخاب بازار هدف خود دقت بیشتری داشته باشیم و با دستیابی به آنها ابزار خاصی را برای هر دسته فراهم كنیم، احتمال موفقیت در بازاریابی ما بیشتر خواهد بود.

تجربه نشان داده است که چنین ترفند تبلیغاتیای موجب میشود تا مخاطبان با مطالعهی بستهی رایگان دربارهی سایر آثار نویسنده کنجکاو شود و بهدنبال تهیه محصولات بیشتری باشند. چه چیزی باعث میشود تبلیغ یک محصول به خوبی انجام شود؟ اما فعالیت شرکت ها هر چه که باشد، بدون تبلیغات عمر طولانی نخواهد داشت. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. برخلاف سایر روشهای تبلیغاتی و بازاریابی، ساختار این نوع بازاریابی در فروش بسیار ساده است و لزومی به صرف وقت و دانش ویژهای ندارد. برای کارکنان شرکتها و ادارات، شاید یک موسپد تبلیغاتی همهی خواستههای شما از هدایای تبلیغاتی کاربردی را برآورده کند. همانطور که می دانید قوانین و اصول مشخصی برای برندسازی وجود دارد. هر مشتری در هنگام خرید محصول یا خدمات شما، قطعا انتظاراتی در ذهن دارد. همین موضوع، در بعد از مدتی باعث شناخته شدن برند شما، افزایش فروش و حفظ مشتریان خواهد شد. آنها تنها شرکتهایی نیستند که در نمایشگاههای تجاری شرکت میکنند، اگرچه ممکن است به همین دلیل بیشتر شناخته شوند. شاید بهنظر برسد که این پیشنهاد پیش از آنکه تبلیغی برای فروش بیشتر باشد، باعث ضرر ناشر، نویسنده و سایت میشود، ولی باید بگوییم که اصلا اینطور نیست.

فرقی نمیکند که این محصول جدید پیتزا باشد یا عطر، این ایده برای تمام محصولات مصرفی اجرایی است. اگر محصول شما، چیزی خلاف انتظارات و تصور مشتری باشد، به احتمال خیلی زیاد دیگر از شما خرید نمیکند؛ اما ماجرا به همین جا ختم نمیشود! یک مشتری ناراضی، با به اشتراکگذاری تجربه ناخوشایندش، میتواند بسیاری از مشتریان بالقوه و احتمالی شما را از بین ببرد. وقتی شرکتهای مختلف برای نخستین بار محصولی تازه را روانهی بازار میکنند، معمولا نمونههایی از محصول را به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار میدهند. بیش از همه، از دیدن اسکناسهای تاشده درون بستۀ پفک نمکی هیجان زده میشدم؛ چون بلافاصه برای خرید یک پفک دیگر با آن پول، به مغازه برمیگشتم. در زمان کودکی، هر وقت به همراه مادرم از جلوی بقالی محله رد میشدیم، به زور دستش را به سمت مغازه میکشیدم تا برایم خوراکیهای خوشمزه بخرد. وقتی به خاطر داشته باشید که اکثر اقلام تبلیغاتی بسیار مقرون به صرفه هستند و می توانند با هر کانال بازاریابی که استفاده می کنید هم افزایی داشته باشد، ارزش به سرعت افزایش می یابد. واقعیت این است که همهی ما محصولات رایگان را دوست داریم و وقتی شرکتها در قالب هدایای تبلیغاتی، محصولی را رایگان در اختیارمان میگذارند، برای یکبار هم که شده آن را امتحان میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید